12/09/2012

Նախագահի նոր թեկնածուն խոսել է առաջադրման, ծրագրերի մասին


Առաջիկա նախագահական ընտրությունները թերևս կառանձնանան իրենց ինքնատիպությամբ. Չէ, չէ, խոսքը բնավ էլ ծեծկռտուքին, կաշառքին կամ էլ լցոնումներին չի վերաբերում, այլ նախագահի թեկնածուներին:
Էպոսագետի, ազատամարտիկի հետ միասին արդեն կարծրացած քաղաքագետի, բանասերի, տնտեսագետի, բիզնեսմենի համար ևս մեկ մրցակից է ի հայտ եկել:
Նախագահի նոր թեկնածում անկուսակցական Հայաստան Արմենակյանն է: Այսօր՝ լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ, ինչպես ինքն է նշում, «կյանքի դպրոցն անցած» թեկանծուն խոսեց առաջադրման և ծրագրերի մասին:
«Առաջադրվել եմ պարզ պատճառով. ցանկանում եմ երկիրս դարձնել հզոր, կարևորում եմ բանիմաց, հայրենասեր մարդկանց առկայությունը կառավարությունում, Աժ-ում: Վզի հաստությունն ու մարմնի լայնությունը կարևոր չեն: Ոչ թե նրա համար, որ, գուցե, այլ պաշտոն է զբաղեցրել ու լավ շորթել, այլ, քանի որ լավատես եմ, կհամարեմ դա զուտ ժառանգական գործոնի ազդեցություն»,-ասաց նախագահի թեկնածուն՝ հավելելով, որ կընտրի բանիմաց խորհրդականների, տվյալ բնագավառից գաղափար ունեցող նախարարների:
«Պետք է պահպանել մեր մշակութային ժառանգությունը, ոչինչ անուշադրության մատնել պետք չէ, մեկ էլ տեսար թշնամին ագռավ դարձած գա՝ «թռցնի»,-նշեց բանախոսը:
Նա առանձնացրեց նաև գյուղատնտեսության ոլորտը. «Գյուղացուն կհատկացվի համապատասխան տեխնիկա, դեղորայք, բնականաբար ոչ անվճար, պետք է մտածել նաև պետության բյուջեի մասին: Պետության այս նախաձեռնությունից կօգտվեն բոլորը»,-ասաց Հայաստան Արմենակյանը:
Հարցին, թե մի՞թե չի տարանջատի գյուղերը, և տեխնկան, ասենք բաժին ընկնի իր ծննդավայրին, կամ այն գյուղին, ուր բարեկամներ ունի, բանախոսն ասսաց. «Ո՛չ, նման բան չի կարող լինել, ես երկրագնդի քաղաքացի եմ, բայց, լինելով հայ, իմ նպատակը հասարակությանը առողջ, ուրախ ու աշխատելիս տեսնելն է, թե չէ սերիալի, ֆիլմերի հողի վրա այդ մարդիկ լրիվ կգժվեն, իսկ պետությունը՝ ուժեղ և հզոր»:
Նախագահի թեկնածուն իր խոսքում նշեց, որ ոչ արևմտամետ է, ոչ՝ ռուսամետ:
«Կարևորում եմ ճկուն քաղաքականություն վարելը և դիվանագիտական ճատրակում մատ անելը»,-ասաց բանախոսը:
Հայաստան Արմենակյանը չբացառեց նաև իր և կառավարության անդամների կողմից ժողովրդի «գրպանից» մի փոքր թռցնելը. «Բնական է, ես չեմ բացառում, ով իշխանություն ստացավ՝ այդպես կանի, բայց, եթե երկրում աշխատատեղեր շատ լինեն, մարդիկ էլ մարդավարի ապրեն, կարծում եմ, շատ չեն նեղվի, մարդն այդպիսին է, ագահ է, իսկ ես կաշխատեմ դա մինիմալի հասցնել»,-ասաց բանախոսը:
Նախագահի թեկնածուն բացառեց սպանելը. «Երբեք դա թույլ չեմ տա, մարդ ենք, ծնվել ենք, որ ապրենք: Եթե խանգարում է այդ մարդը, առաջին հերթին ինքը պետք է տարրական մտածելակերպ ունենա, մի կողմ գնա,  մի քանի տարի անց մեկ էլ տեսար՝ բախտը բերեց: Կամ կնստի, կամ կնստեցնեն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий