1/01/2014

Ուզում եմ, որ երկրումս ապրելը հաճելի լինի բոլորի համար.Տիգրան Ուրիխանյան

ԱԺ ԲՀԿ խմբակցության պատգամավոր Տիգրան Ուրիխանյանը  խոսել է 2014 թվականի հետ կապված իր նպատակների, օրենսդրական նախաձեռնությունների, ամենատխուր Ամանորի և այլ հարցերի շուրջ:
Պարոն Ուրիխանյան, ի՞նչ նպատակներ ունեք՝  կապված 2014 թվականի հետ:
-2013 թվականին երազանքներիցս  մեկը իրականացավ և Գրիգոր Լուսավորիչ-Մաշտոցի պողոտա խաչմերուկի ստորգետնյա անցումը վերանորոգվեց, հիմա էլ ցանկանում եմ, որ 2014 թվականին  Ագաթանգեղոսի  7  հասցեում գտնվող  Երևանի կարելի է ասել ամենամեծ՝  «Այրարատ» կինոթատրոնի հարևանությամբ  գտնվող շենքը վերջապես երեսպատվի:
Ուզում եմ, որ չլուծված խնդիրների գոնե որոշակի մասը լուծվի, ուզում եմ, որ երկրումս ապրելը լինի հաճելի ոչ միայն որոշակի հնարավորություններ ունեցող խավի, այլև բոլորի համար:
Հանրային բարեկեցության մեջ եմ տեսնում իմ, ընտանիքիս ու շրջապատիս  բարեկեցությունը:
Որո՞նք են  այն օրենսդրական նախաձեռնությունները, որոնցով   հանդես կգաք  հաջորդ տարի:
Կիսատ մնացած շատ բաներ կան. լիցենզավորման համակարգի վերաբերյալ օրենդրական փոփոխությունները, բարոյական վնասի հատուցման, ընտանեկան օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին նախագծերը  և այլն:
Ո՞րն է եղել Ձեր կյանքի ամենաուրախ  կամ ամենատխուր Նոր տարին:
-Դժվարանում եմ ասել, որովհետև ինձ բախտ է վիճակվել միշտ ուրախանալ. ուրախանալ  մերձավորների ներկայությամբ, մթնոլորտով, և, նույնիսկ, եթե եղել են ոչ այնքան զվարճալի կամ ցանկալիից մի քիչ պակաս տոներ, ապա միևնույն է, դրանց խորհուրդն ինձ բավականություն է պարգևել:
Ի՞նչ  ուտեստներ պետք է անպայման լինեն Ձեր ամանորյա սեղանին:
-Կարևոր է, որ սեղանի շուրջ լինեն իմ կողմից սիրված մարդիկ, իսկ սեղանին  լավ է՝ ավելի շատ գեղեցիկ բաներ լինեն:
Իսկ Դուք՝  ինքներդ,  որևէ  ուտեստ պատրասո՞ւմ եք Ամանորին:
-Այ, այստեղ ինձ մի քիչ անհարմար վիճակի մեջ եք դնում, որովհետև  ամեն տարի խոստանում եմ ինչ-որ բան պատրաստել,  օգնել ընտանիքիս անդամներին, բայց չի ստացվում, տեսնենք, թե այս անգամ ինչպես կստացվի:
Ի՞նչ կմաղթեք  հայ ժողովրդին:
Կցանկանայի, որ Ձմեռ պապն ու Ձյունանուշը այցելեին բոլոր այն ընտանիքներին, որոնք որ իրենց երեխաների համար գոնե նվազագույն ուրախություն կազմակերպելու հնարավորություն չունեն: Հնարավորություն՝ Ամանորի խորհուրդի շրջանակներում:
Անի Կարապետյան

http://asekose.am/hy_AM/news/1/148051-ouzoum-em--or-erkroums-aprele-hajeli-lini-bolori-hamartigran-ourixanyan.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий