Բնական գազի
կալորիականության և որակական հատկանիշների վերաբերյալ քննարկման,
սպառողների ինֆորմացված լինելու, պետական լիազոր մարմինների արձագանքի և
այլ հարցերի շուրջ զրուցել ենք «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ նախագահ Բաբկեն Պիպոյանի հետ:
Պարոն Պիպոյան, ի՞նչ տվեց Ձեզ բնական գազի կալորիականության և որակական հատկանիշների վերաբերյալ քննարկումը:
-Ես այնտեղ հստակ հարցեր եմ բարձրացրել,
որոնց պատասխանները հրապարակային հնչել են: Իսկ, թե տրված պատասխանները
որքանով են ինձ բավարարել` դա էլ էր տեսանելի:
Հրաժարվեցիք մասնակցել
համատեղ շրջայցին, որի ընթացքում նախատեսվում էր պարզել, թե
բնակարաններում որքան է կազմում գազի կալորիկանությունը, և, արդյոք առկա է
կարմիր բոց: Ինչպե՞ս կմեկնաբանեք:
-Ինձ համար փաստեր արձանագրելը
պաշտպանություն չէ, պոպուլիզմ է: Քաղաքական խնդիր է, որով պետք է զբաղվեն
քաղաքական ուժերը: Սա այն է, ինչ կար անցյալում:
Ես կարևորում եմ խնդիրն ուշադրության
կենտրոնում պահելու հանգամանքը, որով բարձրացնում ենք «ՀայՌուսգազարդի»
զգոնությունը: Իսկ ինչու չեմ գնում: Որովհետև, երբ գնում ենք շրջայցերի,
հարթում ենք այսօրվա, ոչ թե երեկվա վիճակը:
Դուք երբևէ ստացե՞լ եք քաղաքացիների դժգոհությունները` կապված այս խնդրի հետ:
-Մենք ահազանգեր չենք ստացել, և բոլոր
նրանք, ովքեր ասում են, թե կան դիմում-բողոքներ, կխնդրեի ուղղակի հենց
հիմա ցույց տային, ոչ թե մեկ-երկու օր ժամանակ խնդրեն և իրենց ձեռքով
գրեին: Ինչ վերաբերում է խնդրին, ապա մենք ինքներս ենք զանգահարել
քաղաքացիներին, ովքեր էլ հայտնել են իրենց դժգոհությունները:
Սպառողներն ավելի հաճախ ինչի՞ց են դժգոհում:
-Առաջին հերթին թանկացումներից: Շատ են
նաև ապրանքի, սննդամթերքի որակի նկատմամբ դժգոհությունները: Մարդիկ կարծում
են, որ այն, ինչ օգտագործում ենք` անորակ է:
Ի՞նչ ասել է որակ:
-Որակը շատ բարդ հասկացություն է: Այն նույնականացումն է, ակնկալվող
արդյունքի բավարարումը: Օրինակ, եթե մենք գնում ենք 800 դրամ արժողությամբ
ինչ-որ մթերք, որի վրա հստակ նշված է, որ այն ենթադրենք կարտոֆիլի և 20
տոկոս մսի խառնուրդ է, և, եթե մենք այն օգտագործենք որպես երշիկ, ապա մեզ
մոտ դա կառաջացնի դժգոհություն: Բայց, եթե իմանանք, որ օգտագործում ենք
էժան մթերք, որի համը մեզ դուր է գալիս, այն մեզ համար կդառնա որակյալ:
Հետաքրքիր դեպք պատմեմ` կապված
դժգոհությունների հետ: Երբ քաղաքացիներից մեկին հարցրեցինք, թե ինչից է
դժգոհ` պատասխանեց, թե ոչ մի բանից` բացատրելով.
«Ամեն ինչից դժգոհ եմ, իսկ դա նշանակում
է, որ կոնկրետ ոչ մի բան չեմ կարող ասել, թե ինչից եմ դժգոհ: Հիմա, եթե
ոչինչ կոնկրետ չեմ կարող ասել, թե ինչից եմ դժգոհ, ուրեմն ոչ մի բանից
դժգոհ չեմ»:
Մենք ռիսկերը տարանջատել ենք հետևյալով.
Ըստ սննդամթերքի ռիսկերի. դա կաթնամթերքն է, մսամթերքը, ինչպես նաև
կենդանական ծագման մթերքները, ինչպես նաև այս տարի մեծ ուշադրություն ենք
դարձնելու մանկական սննդամթերքին, ոչ պարենային ապրանքներին:
Լինում է, որ ասենք հագուստից գոհ ենք,
բայց, երբ ուսումնասիրություններն ավարտենք` կտեսնենք, թե որքան մարդ դժգոհ
կլինի: Այսօր մարդը վճարում է 10-12.000 դրամ, ինչը, առաջին հայացքից իր
համար բավականին ցածր է, բայց, եթե նա իմանար, թե որքան պետք է լիներ`
արդեն կլինեն դժգոհություններ: Շատ հաճախ գոհունակությունն ու
դժգոհությունը կապված է իրազեկման մակարդակից:
Խնդիր, որը Ձեր ուշադրության կենտրոնում է:
-Ցանկանում ենք այս տարի լուծել
ապրանքների վերադարձի, փոխանակման խնդիրը: Հուսամ, կկարողանանք կարգավորել
արդեն քիչ-քիչ բոլոր երկրներում կարգավորվող մարքեթինգաին էֆեկտով
խաբկանքը, քանի որ ուղղակի հայտարարվում են զեղչեր և խանութներից մեկը
նույն ապրանքը վաճառում է ասենք 60 դոլարով, իսկ կողքի խանութը` 200
դոլարով, բայց 70 տոկոս զեղչով: Արդյունքում 200 դոլար արժողությամբ
ապրանքը վաճառվում է, 60-ը` ոչ:
Հասարակությունն առավել շատ ինֆորմացված է, թե՞...
-Որոշ չափով կա ինֆորմացիայի պակաս: Մեծ է
նաև անվստահության հարցը: Եթե սպառողը զանգահարում է սպառողական
կազմակերպություն կամ պետական լիազոր մարմին և տեսնում է, որ իր խնդրին
լուծում է տրվում, շղթան սկսում է աշխատել:
Այսինքն, ստանում ես ահազանգ, որքանով
կարողանում ես` կարգավորում ես, փոխանցում ես լիազոր մարմնին: Այսինքն կա
լուծման մեխանիզմը, մնում է կամքը:
Երբ գործը հասնում է պետական լիազոր մարմնին` անում է, թե՞ ոչ:
Ժամանակ առ ժամանակ փոխվում է: Տարբեր
պետական մարմիններ տարբեր ձև են աշխատում: Այս պահին պետական մարմիններին
չեմ ուզում գնահատական տալ, քանի որ տարին նոր է սկսվել և, երբ
համընդհանուր քննադատության է արժանանում պետական համակարգը, շատ քչերն են,
որ դրանից ուրախանում են: Նրանք ասում են` մեկ է, քննադատում են, ավելի
լավ է չանենք: Գոնե հիմա չքննադատենք, որ գործ անեն:
http://asekose.am/hy_AM/news/9/152564-asoum-en-mek-e--qnnadatoum-en--aveli-lav-e-canenq-babken-pipoyan.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий