1/30/2012

Հայտնաբերվել է Մովսեսի ևս մի քանի պատվիրան


ԵրեկՉտեսստանի տարածքում պեղումներ կատարելիս, հայտնաբերվել է Մովսեսի մի քանի պատվիրան: Ստորև ներկայացնում ենք.

1.Երբ քայլում ես՝ նայիր քո առաջը, ոչ թե ուրիշի:
2. Ապրի՛ր քո կյանքով, ոչ թե ուրիշի:
3. Մտածիր քո մասին, ոչ թե ուրիշի. թե ամա՜ն այս ի՞նչ է հագել, կամ, թե ամա՜ն այս ո՞ւմ հետ է:
4. Եղիր միշտ պարզ ու բարիեվրո մի՛ դիր ո՛չ աչքերիդ, ո՛չ սրտիդ:
5. Հասարակական վայրում, երբ տեսնում ես երիտասարդ աղջկա և տարիքով մարդու, լոշտակներդ մի՛ սրիր  մոռանալով քո սեղանն ու դիմացիդ եղած-չեղածը:
6. Համե՞րգ ես գնում, թատրոն կամ այլ մշակութային միջոցառման, հիշի՛ր, որ բեմը դիմացդ է, և ո՛չ հետևդ:
7. Թանկարժեք մեքենադ վարելուց մայթով մի՛ գնա, այլ` փողոցով, իսկ, եթե տեսողության խնդիր ունես` ակնոց դի՛ր, ուղեղի խնդի՞ր ունեսլուծում չկա:
8. Ծնո՞ղ ես, եղի՛ր իսկական ծնող, մի՛ ասա ես չեմ ապրել զավակս, դու էլ մի՛ ապրիր:
9. Զավա՞կ ես, անձնագիր ստացար, մի՛ քեզ երևակայիր ու Ազատ, Անկախ Հայաստան պատկերացրուԱնձնագիրը նրա համար է, որ սկսես քիչ-քիչ դեմքդ ճանաչել:
10. Հինգ հազար դրամի կամ մեկ պարկ կարտոֆիլի դիմաց մի՛ ընտրիր հոտի առաջնորդՀինգ հազար դրամով ընտրվածն ի՞նչ պետք է լինի:

շարունակելի

Комментариев нет:

Отправить комментарий