12/28/2011

Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ ծնունդ


ՀՀ նախագահ Ս. Սարգսյանի շնորհավորանքը

Սիրելի ժողովուրդ
  Շնորհավորում եմ բոլորիդ Նոր տարին: Ցանկանում եմ առողջություն, հաջողություն և նպատակների իրականացում:
 Եկեք անցյալում թողնենք վիշտը, տրտունջներն ու անարդարությունը և ամեն ինչ սկսենք նորից:
 Իմ բազում նպատակների, ցանկությունների շարքում կա մեկ կարևոր նպատակ, որն համոզված եմ, կիրականանա այս տարի և հաջորդ ամսվանից ստիպված չեմ լինի բլուրներից մեկի վրա ամրոց կառուցել ու հաստատվել այնտեղ, քանզի ես դեռ ուժեղ եմ, ես դեռ կարող եմ, դեռևս չավարտած գործեր ունեմ և դեռ անհրաժեշտ եմ ձեզ:

 Երևանի քաղաքապետ Տ. Մարգարյանի շնորհավորանքը

Սիրելի համաքաղաքացիներ
 Շնորհավորում եմ գալիք Ամանորն ու Սուրբ ծնունդը: Ցանկանում եմ, որ լինի այնքան բարիք, որքան Երևանն ունի մայթիկ:
 Հաջորդ տարի շատ անելիքներ ունենք` սկսած կտուրից հետո նոր կտուրներ ավելացրած քաղաքացիներից հարկ գանձելուց կամ քանդել տալուց, վերջացրած փողոցները աղտոտող կամ կամ կարգ ու կանոնին չհետևող քաղաքացիներին պատժելուց:
 Իսկ մինչ այդ վայելեք հանգստյան օրերը: Թեկուզ ժամանակավոր, բայց մեծ սիրով լուսավորված է մայրաքաղաքը, ամենուր միջոցառումներ են, ձմեռ պապիկներ ու ձյունանուշներ, ովքեր քանի գնում երիտասարդանում են:
 Շնորհավոր Նոր տարի

Հայ ժողովրդի մաղթանքները մեկմեկու

Ինչ ասեմ, թող այս տարին լինի հաջողության տարի, վերջապես աշխատատեղեր լինեն, աշխատատեղերի տերերն էլ խելքը գլխին լինեն, մարդ լինեն, սնունդը էժանանա, վերանա կաշառակերությունը, սպանութուններ չլինեն,վերջ տանք նախնադարյան մտածելակերպին, սիրենք իրար, հարգենք ու այս կարճ կյանքն ապրենք համերաշխ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий